رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

جام جهانی 2022| سه‌شیر چهارمین مسافر یک‌چهارم نهایی/ انگلیس با گذر از قهرمان آفریقا حریف خروس‌ها شد + فیلم

0:23 - 14 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۴۲۶۶۳
دسته بندی: ورزشی ، عمومی
در دیداری حساس از دور حذفی جام جهانی ۲۰۲۲ تیم ملی انگلیس با شکست سنگال حریف فرانسه در مرحله یک چهارم نهایی شد.

خبرگزاری میزان – پانزدهمین روز از جام جهانی ۲۰۲۲ در حالی با برگزاری چهارمین دیدار از مرحله یک هشتم نهایی به اتمام رسید که در مصافی حساس و پر گل تیم ملی انگلیس، از ساعت 22:30 در استادیوم البیت شهر الخور به مصاف تیم ملی سنگال رفت که در پایان شاگردان گرت ساوتگیت موفق شدند با ارائه نمایشی یک طرفه با نتیجه 3 بر صفر قهرمان آفریقا را از پیش رو بردارند تا انگلیس به عنوان چهارمین تیم راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

در نیمه اول بازی با نمایش هجومی انگلیس شروع شد، اما در ادامه بازیکنان سنگال موفق شدند رفته رفته بازی را در دست بگیرند و حتی یکی، 2 موقعیت خطرناک هم داشتند که با هنرنمایی پیکفورد دروازه سه‌شیر بسته ماند. در حالی که بازی روند متعادلی داشت انگلیسی‌ها روی یک ضدحمله و ارسال جود بلینگهام در دقیقه 38 توسط جردن هندرسون به گل نخست رسیدند. در ثانیه‌های پایانی نیمه اول هری کین زهر خود را ریخت و روی پاس فیل فودن موفق شد در دقیقه 3+45 گل دوم انگلیس را بزند.

در نیمه دوم شیرهای ترانگا که چیزی برای از دست دادن نداشتند شکل تهاجمی‌تری به خود گرفتند، اما این بهترین فرصت برای حریف بود و انگلیسی‌ها موفق شدند توسط بوکایو ساکا در دقیقه 57 گل دیگری وارد دروازه مندی کنند تا در پایان این بازی مهیج و تماشایی تیم ملی انگلیس با نتیجه 3 بر صفر از سد سنگال بگذرد و به جمع 8 تیم نهایی جام جهانی صعود کند.

در دیگر دیدار مرحله یک هشتم نهایی و از ساعاتی پیش تیم ملی فرانسه با نتیجه 3 بر یک لهستان را از پیش رو برداشت تا به این ترتیب انگلیس در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف تیم ملی فرانسه، مدافع عنوان قهرمانی برود.

*انگلیس ۳ – سنگال صفر

گل‌‌ها: جردن هندرسون(38)، هری کین(3+45) و بوکایو ساکا(57) برای انگلیس

کارت زرد: کالیدو کولیبالی(76) از سنگال

داور: ایوان بارتون(السالوادور)/ کمک داور اول: دیوید سانتوس/ کمک داور دوم: کاتی نسبیت

*ترکیب تیم ملی انگلیس:

جوردن پیکفورد(دروازه‌بان)، کایل واکر، لوک شاو، دکلان رایس، جان استونز (۷۷ - اریک دایر)، هری مگوایر، جوردن هندرسون(۸۳ - کالوین فیلیپس)، هری کین، بوکایو ساکا (۶۵ - رشفورد)، فیل فودن(۶۵ - گریلیش) و جود بلینگام (۷۷ - میسون مونت)

*ترکیب تیم ملی سنگال:

ادوارد مندی(دروازه‌بان)، کالیدو کولیبالی، بولایه دیا (۷۲ - فامارا دیدیو)، عبدو دیالو،‌ اسماعیل یاکوبز(۸۴ - بالو توره)، اسماعیالا سار، یوسف سابالی، نمپالیس مندی، پاسه سیس (۴۶ - پاپه گی)، کرپین دیاتا (۴۶ -پاپه سار) و ایلیمان اندیایه (۴۶ - دینگ)

*گل اول انگلیس به سنگال توسط جردن هندرسون(38):

*گل دوم انگلیس به سنگال توسط هری کین(3+45):

*گل سوم انگلیس به سنگال توسط بوکایو ساکا(57):

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *